Za frizerke, katerih prioriteta so redne in zadovoljne stranke…
Znana vrhunska lasna kozmetika iz Italije, ki navdušuje frizerke
in njihove stranke…
Draga frizerka!
Čeprav mnogi mislijo, da je biti frizerka mačji kašelj, obe veva, da je to daleč od resnice.
Vsi, ki svoje delo jemljemo resno, nenehno iščemo načine, s katerimi bi lahko našim strankam ponudile še boljšo storitev.
Eno izmed glavnih “orožij”, s katerim lahko to dosežemo, je zagotovo kvalitetna lasna kozmetika.
In ravno lasna kozmetika nam frizerkam pogosto povzroči
kar nekaj sivih las...
In ravno lasna kozmetika nam frizerkam pogosto povzroči kar nekaj sivih las...
Saj veš, kako je…
Velika večina trgovskih potnikov je prodajalcev, ne frizerjev.
To pomeni, da te znajo nekako “obrniti”, da kupiš njihov produkt, potem pa se moraš znajti sama.
Ker so zgolj prodajalci, ti namreč ne morejo nuditi podpore, ko recimo njihova barva povzroča povsem drugačno pigmentacijo pri strankah, kot bi jo morala.
Pogosto je to tudi zaradi tega, ker ima velčina potnikov izdelke ves čas v avtu, nihanja v temperaturi pa kvarijo kvaliteto produktov. A to je zgodba za kdaj drugič.
Seveda je še bolj živce parajoče to, da ti pogosto nihče ne pove, da tvojih naročenih produktov sploh ni na zalogi.
Tako takrat, ko krvavo potrebujemo izdelke, zadeve naročimo, plačamo račun… “robe” pa od nikoder!
Tako takrat,
ko krvavo potrebujemo izdelke, zadeve naročimo, plačamo račun… “robe” pa od nikoder!
Moje ime je Mateja Lah in zgornje frustracije sem doživljala dobršen del svoje 20 let dolge frizerske kariere.
Še posebej, mi je vse skupaj “pilo kri” od trenutka, ko sem odprla svoj lastni salon – Bjuti.
Lasna kozmetika, ki ne deluje, kot obljubljeno in težave z dobavitelji, pa niso bile moje edine težave…
Ker je frizerski salon moj drugi dom že od “malih nog”, se je zaradi močnih in agresivnih vonjav – hočeš nočeš – pri meni razvila astma.
Večina barv in hidrogenov je namreč nabitih z raznimi kemikalijami ter “celo goro” amonijaka, zaradi česa me je ob barvanju strank vedno dušilo.
Seveda so te “kemične” barve v mojem salonu vedno pustile močan vonj ter kvarile dober vtis pri mojih strankah.
Da ne omenjam, da verjetno kemikalije niso bile ravno optimalne za njihovo (in moje) zdravje.
Vedela sem, da mora obstajati boljša rešitev...
V želji po njej sem začela raziskovati.
Preizkusila sem praktično vse barve in hidrogene “pod soncem”.
Ja – tudi tiste od znanih in pregrešno dragih znamk, ki jih zagotovo poznaš, a jih v tem kontekstu ne morem omenit.
Zakaj?
Ker me njihovi produkti niso navdušili.
Nekateri izmed njih pa so me skoraj zadušili.
Ko sem že skoraj obupala, me je odprtih ust
pustilo italijansko družinsko podjetje s 30-letno tradicijo…
Ko sem že skoraj obupala, me je odprtih ust pustilo italijansko družinsko podjetje s 30-letno tradicijo…
Njihove barve in hidrogeni so osupnili tako mene, kot moje stranke.
Ker vsebujejo zgolj minimalno količino kemikalij, sem prvič v življenju lahko stranke barvala brez težav z dihanjem.
Strankam pa je bilo nadvse všeč, da v zraku ni bilo tistega jedkega vonja, pa še njihovi lasje so imeli dosti lepše, bolj naravne odtenke po barvanju.
In ne – tudi salona mi ni bilo treba zračiti vsake pol ure : )
Okej Mateja - za katero znamko lasne kozmetike gre?
Družinsko podjetje, ki me je tako navdušilo, se imenuje Kaaral.
Če zanj slišiš prvič – nič hudega.
Tudi jaz jih prej nisem poznala.
Kot rečeno, gre za družinsko podjetje iz Italije, ki že 30 let izdeluje svetovno priznano lasno kozmetiko.
Ta slovi tako po svoji kvaliteti, kot po tem, da vsebuje občutno manj kemikalij od konkurenčnih blagovnih znamk.
Ker se mi je zadeva res “dopadla”, sem odšla na njihovo izobraževanje v Italijo, kjer so nam med drugim predstavili tudi tovarno, v kateri nenehno izboljšujejo svoje produkte in izumljajo nove.
Kar me je najbolj presenetilo, je bil način, na katerega Kaaral
testira svoje produkte...
Kar me je najbolj presenetilo,
je bil način,
na katerega Kaaral
testira svoje produkte...
Medtem ko marsikatero “ugledno” podjetje z lasno kozmetiko, slednjo preizkuša na živalih, pri Kaaralu svoje produkte testirajo IZKLJUČNO na človeških laseh.
Saj ni čudno, da se barve posledično obnašajo dosti bolj naravno, zaradi vsebnosti mikropigmentov pa se zasidrajo globlje v lase ter tako poskrbijo za daljšo obstojnost.
Presenetilo me je tudi, da njihovo osebje nenehno razmišlja, kako bi življenja frizerk naredili manj zakomplicirana.
Ker razumejo, frizerke ne skrbimo le za pričeske drugih žensk, pač pa imamo v svoji klienteli tudi moške, so razvili ekskluzivno moško linijo.
Ne – to ni zgolj marketinški trik, kjer bi bila barva ista, kot pri njihovih drugih produktih.
Pravzaprav so to moško linijo posebej testirali na laseh moških in tako dosegli, da njihove barve ne vlečejo na rdeče in modre odtenke.
Tako so rešili še eno težavo frizerk, saj lahko pri Kaaralu dobimo čisto vse, kar potrebujemo za salon – brez, da bi morale skakati od dobavitelja do dobavitelja.
Okej Mateja - Koliko pa stane tale Kaaral?
Dobro vprašanje.
Odgovor te bo razveselil : )
Kljub svoji kvaliteti, so Kaaralovi izdelki namreč občutno cenejši od drugih najpopularnejših znamk, ki jih sicer tukaj ne morem omenjati, a mislim, da veš, katere imam v mislih.
Na tej točki ti moram
nekaj priznati...
Na tej točki
ti moram
nekaj priznati...
Kot ti je verjetno do sedaj jasno, sem goreča zagovornica Kaaralovih izdelkov.
Ni pa to edini način, na katerega sodelujem s to blagovno znamko…
Ko sem našla Kaaralove izdelke in jih redno uporabljala vrsto let, sem začutila, da bi morale za te izdelke izvedeti tudi druge frizerke.
Predvsem tiste, ki svoj poklic jemljejo resno in so nenehno na lovu za načini, s katerimi bi strankam ponudile še boljšo storitev.
Ravno iz tega razloga sem investirala v dodatno izobraževanje in postala Kaaralova vodja izobraževanja v Sloveniji ter njihova distributorka.
In slednje je tudi razlog, da ti danes pišem.
Ne skrbi - ne bom te skušala prepričati, da moraš sedaj nabaviti vse
Kaaralove izdelke...
Niti to, da v svojem salonu uporabljaš izključno to blagovno znamko in ničesar drugega.
Čeprav bi te to sicer opravičilo do dodatnih 15% popusta na vse njihove produkte.
Poglej…
Ena izmed stvari, ki mi je pri tej znamki všeč, je tudi njihova “dobaviteljska politika”.
Pri Kaaralu ne pričakujejo, da “iz prve” naročimo mesečno zalogo, pač pa razumejo, da moramo frizerke izdelke najprej preizkusiti, preden jih “vzamem za svoje”
Je pa tukaj še ena čudovita stvar, ki ti pripada, ko se pridružiš Kaaralovi družini…
Kot sva se pogovarjali prej, je ena najpomembnejših stvari, ki ti jih lahko nudi dobavitelj lasne kozmetike, kvalitetna podpora in strokovni odgovori na tvoja morebitna vprašanja.
Ravno zato sem kreirala skrito Facebook skupino, kjer ti povem natančno, kako uporabiti vsak izdelek, prav tako pa odgovorim na vsako tvoje vprašanje.
Za nujne primere (ko potrebuješ pomoč takoj) pa ti dam kar mojo osebno telefonsko številko : )
Moja 100% garancija na zadovoljstvo...
Komaj čakam, da te bodo izdelki navdušili!
Se slišiva,
Mateja Lah,
lastnica frizerska salona in goreča oboževalka Kaaralovih izdelkov
P.S. Če ti je takšno blagovno znamko uspelo najti sami, ti lahko zgolj čestitam in upam, da ti je to pismo vsaj postreglo s kakšno uporabno stvarjo ali dvema.
V kolikor pa ti morda do svojih sanjskih produktov še ni uspelo priti in si želiš ugotoviti, ali ti je morda usojen Kaaral, pa me pokliči.